Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:41:17+02:00
Moim zdaniem warto brać udział w wyborach, które decydują o wielu sprawach nie tylko rządu ale także twoich. Poprzez głosowanie na wyborach każdy głos się liczy, czasami jeden głos decyduje o wyniku wyborów. W ten sposób pokazujemy innym że bierzemy udział w rozwoju państwa, miasta i wsi, kto i w jaki sposób nas reprezentuje. Dajemy poparcie tym, którzy według nas mają najlepszy program odpowiadający naszym wymaganiom i przekonaniom. Żyjemy w państwie demokratycznym, więc wybory traktujemy w kategoriach moralnego i obywatelskiego obowiązku. Jeżeli chcemy tworzyć społeczeństwo obywatelskie, a więc brać odpowiedzialność za to, co się dzieje w naszym kraju i wokół nas, nie wolno nam uchylać się od udziału w wyborach.
2010-04-14T19:42:35+02:00
Moim zdanie warto brać udział w wyborach, ponieważ gdy przyjdzie co do czego to jak zostanie prezydentem osoba, której nie lubimy to zawsze będziemy mieć świadomość iż zagłosowaliśmy na osobę, która według nas najlepiej nadaje sie na te stanowisko.