Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:44:54+02:00
Z głębi dziejów, z krain mrocznych
Puszcz odwiecznych, pól i stepów.
Nasz rodowód, nasz początek
Hen od Piasta, Kraka, Lecha.
Długi łańcuch ludzkich istnień
Połączonych myślą prostą:

Żeby Polska, żeby Polska,
Żeby Polska była Polską.
Żeby Polska, żeby Polska,
Żeby Polska była Polską.

Wtedy, kiedy los nieznany
Rozsypywał nas po kątach,
Kiedy obce wiatry gnały,
Obce orły na proporcach.
Przy ogniskach wybuchała
Niezmożona nuta swojska:

Żeby Polska, żeby Polska,
Żeby Polska była Polską.
Żeby Polska, żeby Polska,
Żeby Polska była Polską.

Zrzucał uczeń portret cara,
Ksiądz Ściegienny wznosił modły,
Opatrywał wóz Drzymała,
Dumne wiersze pisał Norwid.
I kto szable mógł utrzymać,
Ten formował legion w wojsko:

Żeby Polska, żeby Polska,
Żeby Polska była Polską.
Żeby Polska, żeby Polska,
Żeby Polska była Polską.

Matki, żony w mrocznych izbach
Wyszywały na sztandarach,
Hasło: honor i Ojczyzna
I ruszała w pole wiara.
I ruszała wiara w pole
Od Chicago do Tobolska:

Żeby Polska, żeby Polska,
Żeby Polska była Polską.
Żeby Polska, żeby Polska,
Żeby Polska była Polską.
Żeby Polska, żeby Polska,
Żeby Polska była Polską.
1 5 1
2010-04-14T19:45:49+02:00
Za Sukiennice, za Katowice, Za łosia, żubra i za łasice, za Hel, za Wisłę i za Kasprowy, za narodowy kotlet schabowy, za to że wiosną wciąż mnie zachwycasz, że jak nie upał to śnieżyca,za to że z tobą czuje się swojsko jak tak po prostu kocham cie kocham cie polsko , kocham cie polsko , kocham cie polsko kocham cie polsko , kocham cie polsko , kocham cie polsko Za blask choinki, i za kolędy, za wielkie czyn, za nasze błędy, za dziury w drogach w rosole oka, za Wawelskiego rzecz jasna smoka, za mecz na Wembley, za skok Małysza, mało rzeźwego z Krupówek misia, za to, że z tobą czuję się swojsko, jak tak po prostu kocham cię kocham cie polsko , kocham cie polsko , kocham cie polsko kocham cie polsko , kocham cie polsko , kocham cie polsko
chyba
2 3 2