Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:44:55+02:00
340 km - 3 dni
2x- pierwszy dzień
x - drugi dzień
x+20km - trzeci dzień


2x+x+x+20=340
4x=320
x=80 km

2*80km = 160 km - pierwszy dzień
80km - drugi dzień
80km + 20km = 100 km - trzeci dzień
1 5 1
2010-04-14T19:45:46+02:00
1 dzień 2 dzień 3dzień
2x x x+20km

340km=4x+20km
320km=4x/:4
80km=x 80km+20km=100km
Pierwszego dnia Tomek przejechał 160km.
Drugiego dnia 80km.
Trzeciego dnia Tomek przejechał 100 km.
2010-04-14T19:46:22+02:00
X-droga przejechana w 2. dniu (w kilometrach)
2x-droga przejechana w 1. dniu
(x+20)-droga przejechana w 3 dniu

x+2x+x+20=340
4x=320 |:4
x=80
2x=160
x+20=100

Odp.: Pierwszego dnia Tomek przejechał 160 kilometrów, drogiego dnia 80 kilometrów, a trzeciego dnia 100 kilometrów