Odpowiedzi

2010-04-14T19:46:40+02:00
Proponuję w tle muzykę A.Vivaldiego "Cztery Pory Roku"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:47:30+02:00
Możesz dać jakieś opisy poszczególnych pór roku np.
zimą pada śnieg, drzewa gubią liście itp.
jeżli robisz to w powerpioncie to możesz zrobić animacje
jeszcze może być muzyka w tle np. Vivaldiego cztery pory roku
2010-04-14T19:50:05+02:00
Proponuję powstawiać jakieś wiersze, zmienić tło prezentacji np. zima na niebiesko, lato na żółto, jesień na pomarańczowy, wiosna na zielono żeby to wyglądało ciekawie.