R=ax/b trzeba wyznaczyć x wynik to : x=Rb/a -sprawdzilam w ksiazce ale nie za bardzo wiem jak obliczyc
S=a/bx trzeba wyznaczyć x wynik to : x=a/sb
T=1/abx trzeba wyznaczyć x wynik to : x=1/tab
y=2(x-1) trzeba wyznaczyć x wynik to : x=2t-y/2
pomooozcie.. to na jutro ;)

2

Odpowiedzi

2010-04-14T19:54:03+02:00
R/1=ax/b
ax=Rb /a
x=Rb/a

S/1=a/bx
Sbx=a/ sb
x=a/sb

T/1=1/abx
tabx=1/ tab
x=1/tab
ostatniego nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:54:28+02:00
R=ax/b /*b
Rb=ax /:a
Rb/a=x

S=a/bx /*b
Sb=a/x /: a
a/Sb=x

T=1/abx /*ab
Tab=1/x /:1
1/Tab=x

y=2(x-1)
y=2x-2 /*2
2y=x w tym przykładzie nie jestem pewna. Bo w odpowiedzi wynik podałaś inny. Ale tam jest chyba błąd bo nie wiem skąd w tym przykładzie wzieło ci się "t"?
1 5 1