Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-17T15:01:44+02:00
Mięsień krawiecki - jest to najdłuższy mięsień w ludzkim ciele. Odpowiada za zginanie stawu kolanowego oraz obraca udo na zewnątrz.

Mięsień czworogłowy - jest to najsilniejszy prostownik w stawie kolanowym. Odpowiada za prostowanie stawu kolanowego.
1 5 1
2010-04-17T15:03:04+02:00
Mięsień krawiecki i mięsień czworogłowy odpowiadają za zginanie i prostowanie stawu kolanowego przez co bezpośrednio wpływają na prawidłową pracę kończyny dolnej w stawie kolanowym.

Biorąc pod uwagę wcześniej stwierdzone fakty można wywnioskować iż problemy z mięśniami krawieckimi bądź czworogłowymi mogą przyczynić się do nieprawidłowej pracy kolana.