Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T19:51:58+02:00
Zachowanie:
na lekcjach zależy z jakim nauczycielem dzieci zachowują sie normalnie.
jeżeli nauczyciel daje sobie dziecią wejść na głowe dzieci robią co im się żywnie podoba[ tak najczęsciej jest].
jeżeli nauczyciel nie da sobie dziecią wejśc na głowe są szanse że dzieci bd grzeczne.
na przerwach podobnie jak na lekcjach. nauczyciel dobrzy zareaguje na złe czyny .
nauczyciel zły nie zareaguje.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:52:00+02:00
Chciałabym dziś opisać zachowanie mojej klasy na lekcjach i na przerwach. Chodzę do gimnazjum więc teoretycznie moja klasa powinna być wychowana spokojna i kulturalna, na ogół tak jest lecz w naszej klasie to tylko pozory. Jesteśmy bardzo sympatyczni i dowcipni a w szczególności chłopcy. Uwielbiają kawały i dowcipy. Często maja przez nie problemy. Cięgle są roześmiani nawet w chwilach w który powinno być skupienie i cisza. Na przerwach zachowujemy się praktycznie kulturalnie , chodzi mi o dziewczyny. Chłopacy biegają i krzyczą zachowując się jak dzieci z przedszkola. Nasza klasa jest bardzo lubiana w szkole lecz przez zachowanie chłopaków ich dowcipy tracimy lubieżność.

PLIS naj ;**
4 3 4