Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:50:26+02:00
A) zielono mam w głowie i myśleć już nie moge.
b) rozdaje wokolo i śpiewam wesoło.
51 3 51
2010-04-14T19:52:29+02:00
A)Zielono mam w głowie i ciągle myśle ze kwiatki rosną mi tam.
b)Rozdaje wokoło usmiechu pełną moc.
21 2 21
2010-04-14T20:20:42+02:00
A) Zielono mam w głowie i .........nie wiem co z tym zrobić
b) Rozdaje wokoło..................szczęście innym ludziom
22 3 22