Czy mógłby mi ktoś przetłumaczyć takie zdania:
Ostatnio w Polsce obchodziliśmy Święta Wielkiej Nocy. Czy u was obchodzi się to święto? Jaką wyznajesz religię?

Z góry dziękuję
aa i jakby ktoś mógł to słowo "ostatnio" zamienić na inne.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:50:58+02:00
Poland recently celebrated the Easter holidays. Are you in celebrating this holiday? Which religion worship?

Zamienilam na niedawno ;)
2010-04-14T19:52:38+02:00
Not long in Poland celebrated the Easter holidays. Are you in celebrating this holiday? Which religion worship?