Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:36:10+01:00
Testy : http://www.wychowaniekomunikacyjne.pl/index.php?testy

Proszę a tu masz szablony

http://www.pg12.bialystok.pl/php/body/edukacja/TECHNIKA_strona/krzyzowki.htm
1 5 1
2009-11-04T20:39:57+01:00
Mam nadzieję, że o to Ci chodziło : P.
Sooory trochu brzydko wyszło.

A te strzałki, to chodzi o to, w którą stronę aucio chce jechać : )
1 5 1