Odpowiedzi

2010-04-14T19:58:36+02:00
Jeżeli są to zwierzęta wolne tzn. dziko żyjące to nie powinien ich płoszyć,niszczyć ich siedlisk,straszyć,podchodzić zbyt blisko oraz karmić.
10 2 10
2010-04-14T20:01:00+02:00
Zależy do jakich czy do domowych czy takich dzikich
Domowe:
-Karmić je
-pielęgnować
-bawić się z nimi
-nie bić ich
Dzikie:
-nie straszyć
-nie płoszyć
-nie zabijać
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:21:53+02:00
Człowiek nie powinien zabijac zwierząt, nie płoszyć ich.Nie niszczyć ich domów oraz terenów gdzie sie znajdują. Nie powinien tez niszczyc roslin, poniewaz jest to pozywienie dla niektórych zwierząt.
45 4 45