Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T19:53:43+02:00
X-18 = 5/9 ( x + 4 + 18 ) /*9

9x-9*18=x+22
9x-x=22+162
8x=184
x=23

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:53:51+02:00
X-18 = 5/9 ( x + 4 + 18 )
x-18=5/9x+20/9+90/9________/*9
9x-162=5x+20+90______________/-5x
4x-162=110_____________/+162
4x=272__________/:4
x=68
2010-04-14T19:56:56+02:00
X-18=5/9x+20/9+10
x-162/9=5/9x+20/9+90/9
x-5/9x=18+110/9
4/9x=18+110/9 / *9
4x = 162+110
4x =272
x = 68

;*** xD
2 5 2