Zad.1
a) Podkreśl równania, które spełnia liczba 0:
a. 2x+8=8
b. 4z+5z=9
c. 7y=7-7y
d. 3v=4v
e. 6u=0
f. (2 1/6+4/7)w=0
b) Nie używając cyfry 0, napisz trzy inne równania, których rozwiązaniem jest liczba 0.
..........................................................................

zad.2
Jaka to wartość:
3(x-2)=9

2

Odpowiedzi

2010-04-14T19:56:12+02:00
2
3x-6=9
3x=9+6
3x=15/3
x=5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T19:56:19+02:00
A. 2x+8=8
d. 3v=4v
e. 6u=0
f. (2 1/6+4/7)w=0




2x=54x
2x-2x=3x-3x
23x=20x+3x

zadanie 2

Jaka to wartość:
3(x-2)=9

3x-6=9
3x=9+6
3x=15
x=5