Odpowiedzi

2010-04-14T19:57:06+02:00
Uważam , że tak , ponieważ psychologowi mówimy to wszystko co nas gnębi , mówimy to , z czym mamy problem, oraz to czego żałujemy.

Choć z drugiej strony , nie spotykamy się z Bogiem "osobiście" tak jak podczas spowiedzi i możliwości rozgrzeszenia nie dostaniemy raczej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:57:38+02:00
Oczywiście że nie.
psycholog porozmawia z tobą na tematy ważne. czyli pomoże ci rozwiązać naług lub wskarze dobrą droge.
ksiądz pomoże ci tylko w ten spoób iż wybaczy ci grzechy.
może ci sie zrobić lepiej na duszy ale to nie pomoże ci rozwiązać problemów czekających za konsejonałem.

pozdr:.

prosze naj:.