Błagam o rozwiązanie , dam naj . :)

1. Krawędź podstawy graniastosłupa prawidłowego czworokątnego jest równa 10 cm , a wysokość graniastosłupa jest trzy razy od niej dłuższa .
a ) Ile drutu potrzeba do zbudowania szkieletu tego graniastosłupa . ?
b ) Narysuj siatkę graniastosłupa w skali 1 : 5. ( w załączniku jak można . )

UWAGA . !
b ) - nie trzeba robić , ale jak ktoś chce to będę wdzięczna . :*

2

Odpowiedzi

2010-04-14T19:59:57+02:00
2(4x10cm) + 4x30cm = 200cm
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • TeGO
  • Rozwiązujący
2010-04-14T20:00:56+02:00
H=3a
H=30cm
suma dł. krawędzi= 8 ×10+ 4×30= 200cm

W załączniku siatka graniastosłupa, z podanymi jednostkami w skali 1:5 do narysowania :)
1 5 1