Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:06:44+02:00
Stałem oko w oko ze smokiem niewiedziałem jak się btronić.Obok mnie zauważyłem kij podniosłem go i udeżyłem pare razy nim smoka.Rozłościł się jeszcze bardziej a wiec musiałem improwizować, połamałem patyk i w biegu go ostrzyłem.Zakończeniem tej historii było to ,że wbiłem go w serce smoka i potwór poległ.




sprawdź błędy:)
3 3 3
2010-04-14T20:10:28+02:00
Pragnę wam opowiedzieć przygodę jak mi się przytrafiła . Zaczęło się tak:Szłam na Wawel , a tu nagle przede mną pojawił się wielki smok , który zionął ogniem . Na początku przestraszyłam się , ale później przypomniałam sobie jak to dzielny szewczyk Skuba pokonał strasznego smoka zagrażającemu królestwu. I ja podobnym postępem pokonałam go. Gdyba taka przygoda miała się trafićjesscze raz na pewno nie uciekłabym jak jakiś tchórz tylko dzielnie walczyła aby zwyciężyć.


5 życzę ;)
3 5 3