Odpowiedzi

2010-04-14T19:59:34+02:00
61zł=122%
x= 100%
x= 50zł
50zł*7%= 3,50
50 zł+3,50= 53,50
odp. cena abonamentu z podatkiem VAT wynosiłaby 53,50
2010-04-14T19:59:34+02:00
122%-61zł
107%-x
x=107*61/122
x=53,5zł
Odp:abonament wynosi 53,5zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:06:03+02:00
Obliczam cenę abonamentu bez podatku VAT.
61zł-122% x-cena abonamentu bez podatku VAT
x zł-100%
x=61*100/122=6100/122=50zł
Obliczam cenę abonamentu z 7% podatkiem VAT.
50zł-100%
x zł- 107%
x=50*107/100=5350/100=53,5zł
Odp. Cena abonamentu z 7% podatkiem VAT wynosi 53,5zł.

2 3 2