Odpowiedzi

2010-04-14T19:59:03+02:00
Oznacza to, że czasem nieswiadonie nawet możemy powiedzieć coś obraźliwego na daną osobę, a później okaże się, że ktoś do tego jeszcze coś dołożył i zrobi się wielka plotka.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:02:11+02:00
Zwykłe słowo może czasem stać się zupełnie czymś innym i wpłynąć na twoją niekorzyść.
Łatwo coś powiedzieć.
Słowo, które wyleci ptakiem jest wypowiedziane bez namysłu i nawet go nie słuchamy, w przyszłości okazuje się ono bardzo ważne. Wróci wołem, czyli może to nieść ze sobą fatalne skutki. Łatwo jest kogoś obrazić, ale potem może to nieść za sobą konsekwencje.

Tak mi się wydaje.
62 3 62