Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:37:26+01:00
Kampania wyborcza to ogół środków (plakaty, reklamy telewizyjne, radiowe, prasowe, wiece, spotkania z wyborcami), jakimi specjaliści od marketingu politycznego promują kandydaturę polityka lub partii politycznej, tak by wyborca zagłosował właśnie na promowaną osobę lub partię.

Kampania wyborcza rozpoczyna się formalnie z dniem ogłoszenia postanowienia prezydenta o zarządzeniu wyborów i ulega zakończeniu na 24 godziny przed dniem wyborów. Praktycznie w Polsce trwa co najmniej trzy miesiące przed datą wyborów; mówi się wręcz, że kampania wyborcza (do następnych wyborów) zaczyna się w dzień po wyborach - wskazuje to, jak ważne są działania polityka przez cały jego okres kadencji.




2009-11-04T20:37:55+01:00
Myślę, że plan jej postępowania,działania, który ma nas -wyborców przekonać do zagłosowania na nią.
Może też jakaś reklama?
2009-11-04T21:08:02+01:00