Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:01:24+02:00
1.dziecko-dzieciaczek-bachor
2.pies-piesek-?
3.brat-braciszek-?
4.but-bucik-bucior
5.rower-rowerek-rowerzysko
6.worek-woreczek-wór
7.pasek-paseczek-?

18 3 18
2010-04-14T20:06:00+02:00
Mysz-myszka-myszunia-mycha
sznur-sznurek-sznureczek
pies-psina-piesek-pieseczek
butelka-butla-buteleczka-buteleńka
kawka-kawa-kawusia-kawcia
misiek-misiu-misiaczek-miś
papuga-papużka-papużeńka
kartka-karta-karteczka-kartunia
komórka-komóreńka-komóra-komórcia
pudełko-pudło-pudełeczko
19 4 19
2010-04-14T20:08:47+02:00
Pies -piesek-pieseczek
miś-misiu-misiaczek
rama-ramka-rameczka
brama-bramka-brameczka
koszula-koszulka-koszuleczka
bluza-bluzka-bluzeczka
Anna-Ania-Anulka
misa-miska-miseczka
fota-fotka-foteczka
koło-kółko-kółeczko
19 4 19