Odpowiedzi

2010-04-14T20:01:34+02:00
Samolot wojskowy wystartował o godzinie 7
To jest bardzo efektownie, popatrz jak błyszczy.
On preferuje profil humanistyczny.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:02:54+02:00
Pokoik dziecięcy jest bardzo wzorzysty i kolorowy.
Mój kolega jest jeszcze dziecinny jak na swój wiek.
Mój referat z przyrody okazał się bardzo efektowny.
Ten makijaż jest efektywny.
Pewien chłopiec jest jest humanistyczny.
Pan ...(wpisujesz nazwisko) jest humanitarny.
Dzisiaj w podróż rusza szwadron wojskowy.
Generał wydał okrzyk wojenny.


Liczę na naj :-)
2 5 2