Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:01:35+02:00
TANIEC jest to układ rytmicznych ruchów i gestów człowieka, powstających pod wpływem bodźców emocjonalnych, skoordynowanych w czasie z muzyką oraz w przestrzeni.
Melodie i tańce ludowe, które wyszły poza swój region i stały się znane w różnych stronach Polski, a nawet poza jej granicami – noszą nazwę tańców narodowych. Należą do nich:

* Krakowiak

* Mazur

* Polonez

* Oberek

* Kujawiak

miniatura muzyczna - mała lub średnia forma muzyczna, często skrócona wersja większego dzieła. Zwykle skomponowana na solowy instrument (fortepian, skrzypce) lub na mały zespół.
4 4 4
2010-04-14T20:02:20+02:00
Polskie tańce narodowe są wytworem kultury ludowej. Z biegiem lat rozprzestrzeniły się na terenie całej Polski.

Miniatura – mała lub średnia forma muzyczna , często skrócona wersja większego dzieła. Zwykle skomponowana na solowy instrument (fortepian ...
3 3 3