Odpowiedzi

2010-04-14T20:03:56+02:00
Przeobrażenie to zmiana.
to znaczy że trzeba zmieniać świat z Chrystusem
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:04:14+02:00
Przeobrażać się w Chrystusa, to umieć tak patrzeć na świat, na te sprawy, które na co dzień zaprzątają naszą uwagę, żeby nie zatracić tego, co najważniejsze.


tez to mialam i dostalam 5 ;p
6 4 6
2010-04-14T20:57:55+02:00
Przeobrazac swiat z Chrystusem to inaczej poszerzac wiare, nakłaniac innych do modlitwy i milowac wszystkich ludzi
46 4 46