Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:04:39+02:00
Zbyszko dla Jagienki był przyjaceilem z dzieciecych lat. Kochała się w nim
2 3 2
2010-04-14T20:05:18+02:00
Miałem ostatnio takie samo zadanie. tj. Charakterystyka porównawcza danusi i jagienki. Razem z podsumowaniem, która lepsza dla zbyszka. Napisz mi PW czy chcesz coś takiego, to przekopiuję i podeślę. Zajęło mi to 1str.


P.S. Proszę o "najlepsza" i 5 gwiazdek:)
6 4 6