Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:41:09+01:00
Etyn - C₂H₂

mC = 2* 12u= 24u

mH = 2* 1u = 2u

mC: mH = 24:2 = 12:1



Pozdrawiam! :)
2 5 2
2009-11-04T20:50:38+01:00
Wzor na etyn C2H2

masa C = 12*2=24

masa H= 1*2=2

Stosunek C:H
24:2 po skroceniu 12:1
1 5 1
2009-11-04T21:23:50+01:00
Masa C = 2 × 12u = 24u
masa H = 2 × 1u = 2u
C : H = 24 : 2 = 12 : 1
Mam nadzieję, że pomogłam :)
1 5 1