Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:07:46+02:00
Poeta w tym wierszu chce nam przekazać, ze odczuwamy brak jakiejś osoby, gdy ja stracimy. Wtedy okazuje sie, ze mięlismy jej tyle do powiedzenia. Często chcemy za cos przeprosić, za cos podziękować... Ale jest juz za późno. Dlatego nie traćmy dnia na urazy. Wybaczajmy i śpieszmy się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą...


proszę;)
2010-04-14T20:11:22+02:00
Poeta chce przekazać czytelnikom by doceniali człowieka za życia a nie dopiero po śmierci, byśmy dostrzegali jego istnienie,zalety i wady, byśmy go kochali póki żyje. Mówi nam, że za mało się staramy, nawołuję aby bardziej się starać kochać człowieka za to kim jest i jaki jest.