Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:06:28+02:00
48-x=10(21-x) 48-x=210-10x 9x=162 x=18
2 5 2
2010-04-14T20:09:24+02:00
Ojciec byl 10 razy starszy przed 18 laty.
2010-04-14T20:10:22+02:00
Ojciec ma 48 lat, syn 21 lat. Przed ilu laty ojciec był 10 razy starszy od swojego syna ? Oblicz przy pomocy równania

48-21=17
48=21
47=20
46=19
45=18
44=17
43=16
42=15
41=14
40=13
39=12
38=11
37=10
36=9
55=8
34=7
33=6
32=5
31=4
30=3
3x10=30
odp: Z przed 18 lat.