Dleczego Młodziez na całym świecie zafascynowana jest historią mlodego czarodzieja?

Wypracowanie na podstawie książki "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" Nie wolno podstawiać żadnego gotowca z jakiejś strony bo będzie 1 ;//

Pomóżcie !! Pilne na jutro

2

Odpowiedzi

2010-04-14T20:13:44+02:00
Młodzież na całym świecie zafascynowana jest młodym czarodziejem Harrym, ponieważ jest on przykładem wytrwałości, determinacji i do tego jest obdarzony nadzwyczajnymi umiejętnościami. Postać ta jest autorytetem dla wielu młodych ludzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:15:50+02:00
No bo harry poter byl chlopcem jak my ale umial czarowac i kazdy tez by chcial byc nim bo on w swoim wieku jest traktowany juz za calkowicie doroslego.