Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:16:45+02:00
1.Modlimy się rano i wieczorem.
2.Uczęszczamy na msze św. niedzielną.
3.Pamiętamy o spowiedzi.
4.Staramy się grzeszyć jak najmniej.
5.Spełniamy przykazania Boże i kościelne.
6.Szanujemy bliźnich.
7.Staramy się korzystać z Biblii jak najczęściej.
8.Dziękujemy Panu Bogu za posiłek modląc się po jego spożyciu.
9.Staramy się pomóc bliźnim w gorszej sytuacji.
10.Szanujemy pokarmy.
11.Przyjmujemy komunię w kościele.
12.Szanujemy święte rzeczy np. Biblia, obrazu święte.
13.Zawsze modlimy się prosto z całego serca.

Mam nadzieje że pomogłam :))
45 4 45
2010-04-14T20:18:05+02:00
1.wiara w pana Jezusa
2.należy uczęszczać co niedziele i święta na mszy święte
3.Szanować Jezusa
4.Nie okłamywać Pana Jezusa
5.Szanować Pana Jezusa
6.Odrabiać lekcje
7.Nie kłócić się z Panem Jezusem
8.Na terenie szkoły nie wolno korzystać z przemocy
9.Należy umieć podstawowe modlitwy
10.Nie wolno mówić przekleństw
29 3 29