Odpowiedzi

2010-04-14T20:10:33+02:00
Zachęcam Was do wybrania się do Hiszpani. Jest tam gorąco i słonecznie. Gdy wrócisz będziesz wypoczęty za wszystkie czasy. W Hiszpani jest wiele zabytków do zwiedzenia. Są przepiękne krajobrazy. Gdy wrócisz będziesz bardzo zadowolony.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:11:31+02:00
Bardzo polecam wybrzeża Francji południowej w okolicach Cannes. Są tam przepiękne widoki, jest gorące morze. Codzienna temperatura nie spada poniżej 25 stopni Celsjusza. Bardzo miła atmosfera. W około dużo ośrodków wypoczynkowych, w których można mieszkać przez całe wakacje. Plaże prywatne posiadają ratowników czuwających nad naszym bezpieczeństwem.