Odpowiedzi

2010-04-14T20:15:16+02:00
Nie wiem kogo to przedstawia ani kto to namalowal!
ale spróbuje

Obraz (kogoś tam) przedstawia (kogos tam). Bohater obrazu siedzi w cieniu wielkiego dzrzewa. Ubrany jest w długi ciemny płaszcz. (napisz tylko imie bohatera) trzyma w opadającej ręce ksiązkę, a drugą opiera o drewniwny stary stolik. Na obrazie warto zauważyć gitarę która opiera się o stolik. Na drugim planie arcydzieła namalowany jest murowany dom. Obraz jest bardzo ładny i przedstawia spokój życia na wsi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:15:30+02:00
Braz
Jest to obraz Jana Kochanowskiego pt. ,, napiszesz sobie tytuł ,,
Namalowany został w ...... r. Namalowany on został [ napiszesz czym ] . Na pierwszym planie widać człowieka siedzącego na ławce pod dużym drzewem na którym widnieją zielone liscie .męszczyzna , jest on ubany w płaszcz ,
lewą ręką opiera swojągłowę , a zaś prawękę trzyma na kolanacgh trzymając w niej niedużą książkę , wyraz jego twarzt jest zamyslony [ zadumany ] , a na twarzy zamieszczona jest średniej długość brążowa broda . Obok człowieka leży jasno brązowa gitała. W oddali widać wysoki dom a w koło niego wysokie a także śą takm niskie drzewa . Nastruj tego obrazu jest ponury ponieważ dominują w nim kolory zimne .d;