Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:41:05+01:00
Jest najbardziej pierwotnym typem oddziaływania protekcyjnego. Typ zależności o charakterze symbiozy między dwoma lub więcej gatunkami, przy czym jeden z gatunków czerpie z tej zależności wyraźne korzyści, nie szkodząc pozostałym (np. rekin i podnawka; lew i sęp).
2009-11-04T20:56:30+01:00
Typ zależności o charakterze symbiozy między dwoma lub więcej gatunkami