Odpowiedzi

2010-04-14T20:37:36+02:00
Trzeba obliczyć pole p = a² p = 2² = 4 pole podstawy
p = d²:2 4 = d²":2 /*2 2*4 = d² d = 2√2

obliczamy wysokość ostrosłupa z trójkąta w którym wysokość jest przyprostokątną, czyli a = 1:2d = 2:2 *2√2 = √2
druga przyprostokątna jest wyskością ostrosłupa czyli b = h
przeciwprostokątna c = 2
a²+b²=c²
b² = 2²-√2²
b² = 4-2
b²= 2
b = √2


3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:41:52+02:00
2a=2 / :2
a=1

H=a
H=1


W załączniki rysunek!
3 3 3