Odpowiedzi

2010-04-14T20:16:11+02:00
Mrówki sypiesz solą albo proszkiem do pieczenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:22:11+02:00
Ze sposobów zwalczania szkodnikow znam tylko zabijanie ich ;PP

nie no tera tak na powaznie... a o jakie szkodniki chodzi? domowe czy drzew i krzewów?

na drzew i krzewów"
"Metody zwalczania szkodników na drzewach i krzewach Zabiegi z zakresu ochrony lasów są bardzo różnorodne. Ze względu na sposób oddziaływania na szkodnika lub na jego środowisko można wszystkie dotychczas znane zabiegi ująć w ramy kilku podstawowych metod. Są to Metody: kwarantannowa agrotechniczna fizyko-chemiczna chemiczna biologiczna kompleksowa Niektóre z tych metod mają zdecydowany charakter profilaktyczny, np. Kwarantannowa czy agrotechniczna zmierzają do zwiększenia naturalnej odporności drzewostanów lub utrzymywania właściwego stanu sanitarnego lasu. Grupę metod zapobiegawczych należy stawiać na pierwszym miejscu."
(to powinno nauczcielke zaskoczyc )



a z szkodników domowych to masz strone : http://www.porady.co.pl/szkodniki_domowe.html