ZAMIEŃ :

a) na metry kwadratowe : 15 a , 4 ha , 12 ha , 3,5 a , 1,3 ha.

b) na ary : 200m kwadratowych , 300 m kw , 450 m kw , 5000 m kw , 5500 m kw , ( wszędzie chodzi o metry kwadratowe)

c) na hektary : 70 000 m kw , 100 000 m kw , 5000 m kw , 250 a .

Prosze o dokładne rozpisania daję naj pozdrawiam...

3

Odpowiedzi

  • Zuma
  • Rozwiązujący
2010-04-14T20:27:06+02:00
A)
15a = 1500m2 (metrów kwadratowych)
4ha = 400a = 40000m2
12ha = 1200a = 120000m2
3,5a = 350m2
1,3ha = 130a = 13000m2

b)
200m2 = 2a
300m2 = 3a
450m2 = 4,5a
5000m2 = 50a
5500m2 = 55a

c)
70000m2 = 700a = 7ha
100000m2 = 1000a = 10ha
5000m2 = 50a = 0,5ha
250a = 2,5ha
52 4 52
Komentarz został usunięty
cyka blyat*
2010-04-14T20:29:15+02:00
A) na metry kwadratowe : 15 a =1500metr kwadr, 4 ha=40000 metr kw. , 12 ha=120000 metr kw. , 3,5 a=350 metr kw. , 1,3 ha.=13000 metr kw.

b) na ary : 200m kwadratowych=2 ar , 300 m kw=3ar , 450 m kw =4,5ar, 5000 m kw=50ar , 5500 m kw=55ar , ( wszędzie chodzi o metry kwadratowe)

c) na hektary : 70 000 m kw=7ha , 100 000 m kw =10ha, 5000 m kw =0,5ha, 250 a =2,5ha.
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T20:29:19+02:00
A)
15 ar=1500 metr kw. [m^2]
4 hektar [ha]=40000 metr kw. [m^2]
12 hektar [ha]=120000 metr kw. [m^2]
3,5 ar=350 metr kw. [m^2]
1,3 hektar [ha]=13000 metr kw. [m^2]

b)
200 metr kw. [m^2]=2 ar
300 metr kw. [m^2]=3 ar
450 metr kw. [m^2]=4,5 ar
5000 metr kw. [m^2]=50 ar
5500 metr kw. [m^2]=55 ar

c)
70000 metr kw. [m^2]=7 hektar [ha]
100000 metr kw. [m^2]=10 hektar [ha]
5000 metr kw. [m^2]=0,5 hektar [ha]
250 ar=2,5 hektar [ha]

objasnienia:
1 metr kw. [m^2]=0,01 ar
1 metr kw. [m^2]=0,0001 hektar [ha]
1 ar=0,01 hektar [ha]
43 4 43