Odpowiedzi

2010-04-14T20:23:14+02:00
Sądze ze chodzi o to ze ludzie nei zyją chwilą tylko planują nawet daleką przyszłosc..a niewiedzą sami kiedy umrą;)
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:44:08+02:00
Oskar i pani Róża jest to książka o chłopcu który ma białaczke. Pani Róża jest wolontrariuszką, chłopiec jednak o tym nie wie. na końcu książki umiera.

cytat:"zachowujemy się wszyscy, jakbyśmy byli nieśmiertelni?" . Pani Róża ma na myśli głównie rodziców Osara, chłopiec nazywa ich tchurzami. Róża miałą na myśli to iż Oskar zachowywał się jakby wystarczyło mu sił aby zwaczyć chorobe i rodziców któży jakby bali sie pożegnać z synem.

prosze naj:.
12 3 12