Odpowiedzi

  • BigB
  • Początkujący
2010-04-14T20:34:41+02:00
X+2 I liczba
x+4-II liczba
x+6- III liczba
Roz:
x+2x+4+x+6=162
3x=162-2-4-6
3x=150
x=150|:3
x=50

ODPOWIEDZI:
50+2 I liczba
50 +4 II liczba
50 +6 III liczba
SPRAWDZENIE:
50+2+50+4+50+6=150+12=162
ODP

2 5 2
2010-04-14T20:34:54+02:00
X- pierwsza liczba parzysta
x+2- druga liczba parzysta
x+4- trzecia liczba parzysta

x+x+2+x+4= 162
3x= 156
x=52 - pierwsza liczba

x+2= 52+2=54- druga liczba

x+4=52+4=56- trzecia liczba
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:47:53+02:00
X-pierwsza liczba parzysta
x+2-druga liczba parzysta
x+4-trzecia liczba parzysta
162-suma trzech liczb parzystych
x+x+2+x+4=162
3x=162-6
3x=156/:3
x=52-pierwsza liczba parzysta
x=x+2=52+2=54-druga liczba parzysta
x=x+4=52+4=56-trzecia liczba parzysta

pozdro:*
7 4 7