Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:36:22+01:00
Prawem naturalnym jest np. prawo do życia.
Dlatego właśnie w przykazaniach koscielnych, jak rowniez w prawie karnym sa 'wzmianki' na temat prawa do zycia (zabojstwo).
I właśnie przez to prawo jest dziś tak wielki 'szum' na świecie, poniewaz kraje zezwalajace na aborcje lamia je bez zadnej sankcji...


Mam nadzieje, ze pomoglem.



Pozdrawiam! :)
1 5 1
2009-11-04T22:54:29+01:00
Prócz pochówku zmarłych może być także, pomoc bliźniemu.
Każdy katolik, ma w sobie trochę skruchy, jest także nakierowywany na dobre drogi poprzez pismo święte, homilie, czy osobne księgi, np Hioba.
Moim zdaniem, każdy człowiek, choćby nie wiadomo jak niegrzeczny i nadpobudliwy zdoła się przełamać dla drugiego człowieka, pomoże mu. Nikt z nas nie może znieśc widoku człowieka cierpiącego.