Odpowiedzi

2010-04-14T20:32:03+02:00
Nie. Głosować mogą tylko osoby z normalnym dowodem i muszą mieć skończone 18 lat .
Mam nadzieję, że pomogłam Kasia =]
1 1 1
2010-04-14T20:32:20+02:00
Dowód tymczasowy nie uprawnia cie w tym wypadku do glosowania

pozdr
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:33:26+02:00
Bierne prawo wyborcze (prawo do głosowania) zdobywa się wraz z ukończeniem 18 roku życia, mimo wszystko głosować można tylko z dokumentem stwierdzającym twoją pełnoletność.
1 5 1