Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T13:41:11+02:00
-Ulubiona firma na rynku
-Ulubiony kolor
-ulubione danie
-ulubiony piłkarz
-ulubiony menager
-ulubiony trener
-ulubiony zespół
-komputer czy laptop
-najlepsza waluta
-najlepszy prezydent na świecie
-najlepsza żarówka
-ulubiona gra
-ulubiona firma odzieżowa
-ulubione ubranie
-ulubiona dyscyplina sportu
-tenis czy golf
-najczęściej oglądany sport w TV
-najlepszy przywódca XX wieku
-ulubiony zegarek
-ulubione spodnie
-ulubione rękawiczki
-najlepsze buty
-najlepszy kraj pod względem gospodarczym
-II czy III Rp
-najlepszy sklep
-najlepsza sieć handlowa
najlepszy operator telefoniczny
-koszyk czy wózek
-komórka czy telefon domowy
-vista czy XP
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T13:42:33+02:00