Odpowiedzi

2010-04-16T17:29:45+02:00
-Dzień dobry panu
-Dzień dobry
-Jestem Natalia i chcę przeprowadzić z panem wywiad
-Chętnie odpowiem na kilka pytań
-Czy zna pan historię ukrytego skarbu?
-Tak bardzo dobrze go znam
-To czy może pan ją opowiedzieć?
- (nie znam tej historii więc sama coś napisz)
-To piękna historia
-Mi też się podoba
-Dziękuję za wywiad było mi bardzo miło
-Mi również
-Do widzenia
-Do zobaczenia

liczę na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-16T17:53:52+02:00
Mam nadzieje że o to chodziło jeżeli nie miało być odpowiedzi to ich poprostu nie pisz !
Detektyw :
Dlaczego do pomocy w szukaniu zaginionego skarbu poprosił pan właśnie Adama Cisowskiego ?
P. Gąsowski : Poprosiłem go o pomoc , ponieważ Piotruś jest urodzonym detektywem . Z niezwykłą lekkością rozwiązywał różne zagadki. Dlatego to właśnie jego poprosiłem by pojechał ze mną do Bejgoły .
Detektyw: Czy uważa pan że Adasiowi długo zajęło rozwiązywanie zagadki ?
P.Gąsowski : Myślę , że jak na tak trudną zagadkę to Piotr bardzo szybko się z nią uporał .
Detektyw : Czemu nie zdecydowaliście się na wynajęcie detektywa ?
P. Gąsowski : Tak naprawdę myślę że Paweł jest detektywem w prawdzie nie zawadowym , ale niech pan przyzna że jest wspaniałym detektwem .
Detektyw : Tak rzeczywiście wspaniały ! Gdzie ukryty był skarb.
P. Gąsowski: Francuzki oficer ukrył skarb w dziupli , która znajdowała się w drzewie.
Detektyw : Czy myśli pan , że dziupla jest dobrą kryjówką ?
P. Gąsowski : Skoro przez tyle lat nikt z mieszkających w tym domu ludzi go nie odnalazł to odpowiedź jest oczywista. Taka kryjówka jest dobrym miejscem.
Detektyw : Czy uważa pan , że pańscy przodkowie dobrze zrobili przyjmując oficerów do domu ?
P.Gąsowski : Tak! Uważam, że dobrze zrobili przyjmując ich pod swój dach. Wkońcu gdyby nie to nie przerzylibyśmy takiej przygody i nie mieli tak cennego skarbu.
Detektyw : To już było ostatnie pytanie. Bardzo dziękuje za wywiad .
P. Gąsowski: Ja również dziękuje.
MAM NADZIEJE , ŻE TAK JEST DOBRZE MOGĄ SIĘ POJAWIC BŁĘDY , BO JA SZYBKO PISZĘ !!!