Odpowiedzi

2009-11-04T20:57:26+01:00
Różnie źródła mówią inaczej ale najczęściej powarza się 312 685 km²
sąsiedzi polski to niemcy (dł granicy 467 km), czechy (790 km), słowacja (539 km), ukraina (529 km), białoruś (416 km), litwa (103 km), rosja (210)

mam nadzieję, że dobrze ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:57:54+01:00
Powierzchnia Polski wynosi 312. 7 tys km²
Graniczy z 7 krajami: Niemcami na zachodzie, Słowacją i Czechami na południu, Rosją na północy, Litwą, Białorusią i Ukrainą na wschodzie. Na północy granica państwa przebiega wzdłuż wybrzeża Morza Bałtyckiego
Granice: Ogółem – 3511 km
z Czechami – 796 km
ze Słowacją – 541 km
z Ukrainą – 535 km
z Niemcami – 467 km
z Białorusią – 418 km
z Rosją – 210 km
z Litwą – 104 km
morska – 440 km
2009-11-04T21:18:44+01:00
Z Rosją 210 km
z Litwą 103 km
Z Białorusią 418 km
Z Ukrainą 535km
Ze słowacją 541 km
z Czechami 790 km
Z niemcami 467 km
Powierzchnia Polski wynosi 312 685 km 2
raniczy z wyżej wymienionymi państwami