Odpowiedzi

2010-04-14T20:37:46+02:00
Bliższy mi jest optymista. Sądzę, że radosne podejście do życia i wiara w siebie czynią cuda. Pesymiści ciągle narzekają, nie działają więc nie mają nic. Lepiej działać i wierzyć w siebie. Zawsze trzeba mieć nadzieję.
___________________________________________________________
Mam nadzieję, że pomogłam. Pzdr, Olu$h
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:39:52+02:00
Myśle ,że bliższy jest mi typ osobowości optymisty . Zawsze w miare możliwości staram się nie okazywać swoich złych humorów oraz problemów. W każdej sprawie nawet tej złej walcze o optymistyczne podejscie do danego wydarzenia .
Ciągle staram się pocieszać innych, a nawet zarażać uśmiechem . Bardzo często zdarza mi się okazywać pomoc innym w rozwiązywaniu problemów . Optymistyczne patrzenie na świat sprawia ,że życie staje się sto razy łatwiejsze, oraz przyjemniejsze.
12 3 12