Odpowiedzi

2010-04-14T20:45:05+02:00
A czy to jest opowiadanie Joanny Chmielewskiej "Ślepe Szczęście" fragmęt.? mogłąś uwzględnić jaki podręcznik bo każdy ma inny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:47:49+02:00
Czasowniki:czytam , piszę ,liczę , pracuję , szyję , myję się
rzeczowniki : lampa , stół , słoń , głowa , ręka , szafa
przymiotniki : kolorowy , zielony , tęczowy , zabawny , mały
liczebniki : 6 , 4 , 5 , 11 , 12 , 13
spójniki : i
1 5 1