Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:44:29+02:00
X- ilość sms'ów

2,70 zł=270gr

15x=270
x=18

Odp: Wojtek wysłał 18 sms'ów.
1 5 1
2010-04-14T20:44:50+02:00
Nieziemsko proste zadanie. 1 sms = 15 gr więc bierzesz kwotę jaką wydał czyli 2.70zł. Najprościej jest podzielić ilość wydanych pieniędzy na koszt jednego sms, czyli:

2,70 zł : 15 gr = 18

Odp. Wojtek wysłał 18 smsów do kolegów.
1 5 1
2010-04-14T20:45:51+02:00
18 smsów.

0,15gr*18=2,70
1 5 1