Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:59:26+01:00
S=1000m
V=330 m/s
t=?

S=V*t |:V

S:V=t

1000:330=3.03s

Odp. Dźwiek usłyszymy po około 3 sekundach od uderzenia :)
2 5 2
2009-11-04T21:00:55+01:00
S = 1km = 1000m
V = 330 m/s
V = S/t
t = S/V
t = 1000m / 330 m/s
t = ok. 3 sec.
1 5 1
2009-11-04T21:35:57+01:00
Dane: szukane:
V = 330 m/s t=?
S = 1km = 1000m

V = S/t
t = S/V

t= 1000m/330 m/s
t= 3 s
1 5 1