Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:03:13+01:00
Kazdy chromosom ma rozna zawartosc kodu genetycznego
gdy nastepuje podzial mejotyczny chromatydy wymieniaja sie kodem genetycznym i dlatego jestesmy inni niz rodzice
moga powstac takze bledy i uchybienia genetyczne
4 3 4
2009-11-04T21:22:35+01:00
Ta roznorodnosc zawdzieczamy procesowi crossing over czyli wymianie fragmentow chromosomow homologicznych miedzy soba a proces ten nastepuje w profazie I podzialu mejotycznego.
4 3 4
2009-11-04T21:49:21+01:00
Bakterie, ktore rozmnazaja sie bezplciowo sa caly czas takie jak miliardy lat temu - niewiele sie zmieniło:)
my rozmnazamy sie plciowo i nasi przodkowie tez - i widac roznorodnosc ktora jest tym rozmnazaniem płciowym spowodowana - jestesmy coraz lepsi, bo utrwalane sa najlepsze geny, gorsze zanikają.
A w bezpłciowym geny sa caly czas te same
6 4 6