Odpowiedzi

2009-11-04T21:01:10+01:00
Rodzina jest dla nas ważna ponieważ:
-dostarcza nam niezbędne środki do życia
-wspiera nas w trudnych momentach
-od najmłodszych lat chroni nas i pzrestrzega od złych, nie pożądanych rzeczy (np. pornografia, alkoholizm, przestępstwa)
-na rodzinę zawsze możemy liczyć
2009-11-04T21:02:38+01:00
Moja rodzina jest dla mnie bardzo ważna mam w niej oparcie materialistyczne i duchowe. W każdej sytuacji mi pomoże, cenie ją za to najmocniej na świecie , daje mi chronienie i miłość . Rodzina jest droga ponieważ nic jej nie zastąpi , nic na świecie żadne rzeczy nie oddadzą tego samego co ona daje.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:03:28+01:00
Rodzina jest bardzo ważna. To ona pomaga mi przeżyć trudne chwile i rozwiązuje problemy. Daje mi powody do radości, lecz czasami trochę denerwuje ale i tak rodzina jest najważniejsza.
Rodzina składa się z mamy taty i rodzeństwa. To z rodzeństwem kłócimy się wygłupiamy się. Z siostrą lub bratem dzielimy się sekretami. Mamę prosimy o pomoc, lub o objad gdy wracamy do domu zmęczeni i głodni. To rodzina stwarza taką miłą atmosferą, że chcemy wracać do domu. Dom bez rodziny był by tylko czterema ścianami z meblami i naszymi prywatnymi rzeczami. To ich kochamy i staramy się nie zawodzić naszej rodziny.