Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:51:28+02:00
Artur x
tomek x+12
razem 98


x+x+12=98
2x=98-12
2x=86
x=43

artur 43
tomek 55 bo 43+12=55
razem 98

prosze owybranie najlepszej odpowiedzi!!!!
8 4 8
2010-04-14T20:52:55+02:00
X+12+x=98
2x=98-12
2x=86II:2
x=43
43+55=98
odp.Artur zebrał 43 grzybów, a Tomek 55.
2 2 2
2010-04-14T21:52:19+02:00
X + 12 + x = 98
2x = 98 - 12
2x = 86
x = 43
98 - 43 = 55
Artur: 43
Tomek: 55
3 2 3