Odpowiedzi

2010-04-14T20:48:01+02:00
Kochająca rodzina w życiu dziecka ma znaczenie bardzo pozytywne dla dziecka. Dziecko podczas kiedy widzi, że rodzice się zgadzają cieszy się ponieważ odczuwa to, a kiedy się kłócą czuje że jest nie dobrze i płacze. Dlatego małe dzieci powinny mieć kochających rodziców.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:48:09+02:00
Kochająca się rodzina, jest bardzo ważna dla każdego jej członka, szczególnie dla dziecka. Dziecko dzięki rodzinie, wie jak ważna jest miłość i ważne wartości takie jak zaufanie i przyjaźń, co pozwoli mu w przyszłości dobrze żyć i wychować swoje dziecko.
1 5 1